مرز درخشان

اگر به کوی تو باشد مرامجال وصول رسد به دولت وصل تو کار من به اصول

مرز درخشان

اگر به کوی تو باشد مرامجال وصول رسد به دولت وصل تو کار من به اصول

حال عجیب . شخصی در ماورا

حال عجیبی دارم .یه جورایی به خواب اعتقاد ندارم ولی با این حال دیشب بعد مدتها بی مقدمه خواب تو دیدم . آخه بی معرفت دفعه قبلی که پیشم اومدی سه چهار سال پیش بود میخوای اشکم و در بیاری .فکر کردم فراموشم کردی دیگه نا امید شده بودم  بهر حال خوب کردی اومدی .

اغلب اوقات حال عجیبی دارم شنیدم مراقبه میتونه کمکم کنه باید این راه رو هم تجربه کنم . ای یار دنیای عجیبیه بعضیا پیش خودشون میگن چی میشد خدا جنس مونث نمی آفرید به نظرم این گروه آدمای بیشعوری میان.  ساختار فیزیکی کل دنیا با دو عنصر غیر هم نام  مثبت و منفی  به وجود آومده و نبود هر کدوم از این دو عنصر آفرینش و تعطیل میکنه ِ  این گروه حال چه مذکر یا مونث  به مثال شتر مرغ میمونن که ترجیح میدن وقتی خیلی بهشون فشار میاد سرشونو بکنن توی خاک .

با اینکه از نظر فیزیکی وجود نداری ولی یه عمره که تو مخم لونه کردی و نبودنت من و شخصی که الان هستم نمیکرد آخه نمیدونم چه جوری میشه با کسی سر نکرد. دنیای مسخره ایه و از طرفی شانس ما .. ... ... .. داریم جوونی مونو هدر میدیم .میدونی من با کل دبدبه و کبکبه و ادعایی که دارم از نظر پررویی برعکس آدم زیادی خجالتی ی هستم و همین شد که از دستت دادم .میدونم تو این اجتماع اغلب افراد منتظرن که شخص مورد نظرشون بهشون پیشنهاد بده.   یه عمر رو این شکلی سر میکنن و آخر سر هم وقتی که شخص شون حرکتی میکنه به راحتی  ردش میکنن و میگن تو آدم من نیستی  و همین میشه که هم خودشون صدمه میبینن و هم صدمه میزنن. تازگی ها نمیتونم مثل قدیما قلب مو عاشق کسی بکنم چون عشق یه طرفه به درد زوک توالت میخوره .

خدایا چه جوری خودمو جمو جور کنم خسته شدم . میترسم .واقعا نمیدونم چه باید بکنم فکر زیاد داغونم میکنه و بیشتر از اونی که بهم انرژی بده و کمکم کنه بر عکس خسته ترو بی حال ترم میکنه.  از طرفی عشق من از آیه یاس خوندن خسته شدم خوشحالم که به حرفهام گوش میکنی ممنون م از کمک ت. 

 

نظرات 1 + ارسال نظر
ریحانه پنج‌شنبه 24 بهمن‌ماه سال 1387 ساعت 03:38 ب.ظ http://reihan.blogsky.com

سلام یه مهمون ناخوندم ،آمدم نبودی!یواشکی توی وبلاگت سرک کشیدم!خیلی خوشم اومد،حال و هوای خوبی داره!
راستی منم میزبان خوبیم!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد